زیبا ترین شعر ها و متنهای عاشقانه
نوشته شده توسط : حامدو زهرا

صدام کن
اگه یه روزی چشمات پر از اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی
صدام کن
بهت قول نمی دم که ساکتت کنم منم پا به پات گریه می کنم
صدام کن
اگه دنبال مجسمه سکوت می گشی تا سرش داد بزنی
صدام کن
قول میدم ساکت بمونم
صدام کن
اگه دنبال یه همدرد گشتی تا باهات همراهی کنه
صدام کن
من همیشه همراه تو ام
صدام کن
اگه ………..
نه دیگه دنبال بهونه نگرد که صدام کنی
فقط صدام کن
صدام کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اینجا که من رسیده ام …
ته دنیای بدون تو بودن است!!
همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!
خوب تماشا کن…
دلم هم تنگ نشده!
یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم …
تو باش و دل من و همه فریادهایی که …





:: برچسب‌ها: : پیامک و اس ام اس های بسیار زیبای فلسفی/ عشق اونگ / شعر های عاشقانه زیبا / برترین شعر های عاشقانه / جدید ترین شعر های عاشقانه / اشعار جدید عاشقانه / عشق / عاشقان اونگ / برترین مرجع شعر های عاشقانه اونگ / بزرگترین شعر های عاشقانه / شعر های کوتاه عاشقانه / شعر / شعر عاشقانه / در اونگ شعر / شعر شعر عاشقانه گریه / گریه دارترین شعر های عاشقانه / شعر های جدایی / شعر های زیبا شعر شعر شعر عاشقانه گریه / گریه دارترین شعر های عاشقانه / شعر های جدایی / شعر های زیبا اشتی / شعر های قشنگ و زیبا و دل نشین / جدید ترین شعر های رمانتیک و عاشقانه , , , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 4229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: